Робоча зустріч з питань кінцевого звітування грантового проекту
30-31 березня 2016 року у м. Мукачево, а згодом у польському місті Санок проведено робочу зустріч проекту стосовно кінцевого звітування проекту міжнародної технічної допомоги «Інституційна співпраця між Виноградівським районом та Саноцьким повітом по розвитку системи надання паліативної допомоги». В робочій зустрічі у м. Мукачево, 30 березня 2016 року, взяли участь представники Головного партнера проекту – КП «Агенція місцевого розвитку Виноградівщини», польського партнера – Товариства допомоги ім. Св. Брата Альберта та організації, що здійснює перевірку витрат проекту – ПП «Аудит». В ході наради відбулася перевірка та погодження кінцевого фінансового звіту, підтверджуючих документів та підписання відповідних форм. На наступний день, 31 березня 2016 року керівник організації Головного партнера, директор Агенції місцевого розвитку Виноградівщини Артур Шерегі відвідав м. Санок (Польща) з метою ознайомлення з роботою польського хоспісу, зокрема результатами виконаних будівельно-монтажних робіт й придбаного обладнання в рамках зазначеного грантового проекту. По закінченню зустрічі пакет фінальної звітної документації направлено на розгляд Спільного Технічного Секретаріату Програми Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 до м.Варшава (Польща).
Довідково: Проект «Інституційна співпраця між Виноградівським районом та Саноцьким повітом по розвитку системи надання паліативної допомоги» розпочато в кінці 2012 року. В межах виконання проектних заходів передбачено будівництво та створення Регіонального Центру Паліативної Допомоги, придбання медичного обладнання у м. Виноградів, будівельні роботи та технічне оснащення хоспісного закладу у м. Санок (Польща), проведення спільних навчальних заходів з професійної підготовки медичних працівників українського партнера на основі європейського досвіду. Термін реалізації проекту сплив 31 грудня 2015 року, а його фінансування здійснювалося за рахунок коштів ЄС в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013.